Overslaan en ga direct naar de inhoud

Onderhoud gashaard

“Elk jaar krijg ik een seintje zodat ik het niet kan vergeten. Ik kan zelf  online een afspraak plannen. Ideaal!”

Als u een haard of kachel bij ons heeft aangeschaft, nemen we u automatisch op in ons service en onderhoudsprogramma. U ontvangt jaarlijks een bericht / herinnering.

We werken in regio’s door heel Friesland, van maart tot oktober, dus wees er op tijd bij. Nadat u bericht heeft ontvangen, kunt u online zelf een afspraak plannen binnen de beschikbare data.

Bij een online reservering binnen de beschikbare data en routing geldt het speciale tarief van:

€ 125,00 per toestel (incl. tot 30 min arbeid.)

Mochten de werkzaamheden langer duren, dan komt er na de eerste 30 minuten € 10,00 arbeidsloon per 10 minuten bij. Eventuele onderdelen worden volgens opgave / prijzen van de fabrikant doorberekend.

Genoemde bedragen zijn incl. B.T.W. Deze kosten kunt u bij onze monteur contant of per pin voldoen.

Als u onderhoud heeft laat uitvoeren (tussen maart-oktober) staan we bij storing of problemen de rest van het jaar ook graag voor u klaar. U krijgt dan voorrang, we pakken het z.s.m. op.

vanaf 2023 mogen alleen gecertificeerde bedrijven aan gastoestellen installeren en onderhouden. Dit om ongelukken met koolmonoxide te voorkomen. Wij zijn hiervoor opgeleid en worden jaarlijks gecontroleerd. Ons bedrijf is CO-vrij gecertificeerd.

Wij verrichten de volgende werkzaamheden bij een onderhoudsbeurt.:

  • Reinigen van de waakvlam en brander / bodem;
  • Reinigen van het glas;
  • Controle van de inrichting en eventueel reinigen en opnieuw inrichten;
  • Controle glasvezelkoord en eventueel vervangen hiervan;
  • Controle op gasaansluiting van de haard;
  • Controle vlambeeld;
  • Controle Batterijen en eventueel vervangen;
  • Controle veersysteem / raambevestiging;
  • Controle van het toestel op werking.
  • CO meting 

Risico op ruitbreuk tijdens onderhoud is voor onze rekening, dit zit bij het onderhoudstarief in.

Evt. materialen zoals koord, batterijen andere onderdelen worden apart in rekening gebracht.

Soms kan een tweede bezoek noodzakelijk, bijvoorbeeld i.v.m. het bestellen van onderdelen. Bij vervolgbezoeken wordt de reistijd naar u toe gerekend als arbeidsloon. Het kan voorkomen dat een onderdeel vervangen wordt om de storingsoorzaak uit te sluiten. Alle onderdelen die we hebben gemonteerd worden berekend.

Klik hier om online een afspraak te plannen. U heeft uw herinneringsnummer en postcode nodig om in te loggen.

Haard niet bij ons aangeschaft?

Uw eigen leverancier is uw aanspreekpunt voor garantie, service en onderhoud. We adviseren u daarom met hen contact op te nemen. Mocht u er om wat voor reden niet uitkomen met uw eigen leverancier, dan adviseren we u aan contact op te nemen met de fabrikant van het toestel.

Cookieverklaring

Onze website maakt gebruik van cookies. Meer hierover kun je lezen in onze privacyverklaring.

Back to top