Schoorsteenvegen & Service & Onderhoud.

Kiest u voor de Smidse, dan kiest u voor een bedrijf die de kachel of haard levert, installeert, maar ook het onderhoud volledig voor u kan verzorgen.

Als u een haard of kachel bij ons heeft aangeschaft, nemen we u automatisch op in ons service en onderhoudsprogramma. U ontvangt jaarlijks een bericht / herinnering.

We adviseren u dit jaarlijks te laten uitvoeren, dit voorkomt problemen en soms ook hoge kosten.

Om het onderhoud van uw toestel en/of rookkanaal efficiënt en tegen een redelijk prijs te verzorgen hanteren wij wel een paar spelregels;

  • We werken in regio’s. Nadat u bericht heeft ontvangen, kunt u online zelf een afspraak plannen binnen de beschikbare data.
  • Wij voeren onderhoud uit van maart tot oktober, dus wees er op tijd bij.
  • Bij een online reservering* binnen de beschikbare data en routing geldt het speciale tarief van:
    € 50,00 voorrijkosten incl. tot 30 min arbeid.
  • Buiten de routing moeten we apart rijden en plannen. We hanteren dan een hoger tarief (monteursbezoek).
    *Bent u een dagje ouder en niet zo handig met computers, dan maken we graag een uitzondering, bel ons dan direct na het ontvangen van het bericht op 0515-424 992
  • Als u onderhoud heeft laat uitvoeren (tussen maart-oktober) staan we bij storing of problemen de rest van het jaar ook graag voor u klaar. U krijgt dan voorrang, we pakken het z.s.m. op.

Heeft u een houtkachel of houtgestookte inbouwhaard, klik hier.

Heeft u een gashaard, klik hier.

Heeft u een pelletkachel of ketel, klik hier.